augustus 27, 2007

Alken kermis

Zondagavond zijn we eens met Grietje naar de kermis geweest. (Voor wie het nog niet weet, Grietje is mijn zusje en ik ben haar meter ook)
Ze ging eerst in de rups gaan
Hier had ze toch wel een beetje bang in ook al zag ze er eerst heeeel enthousiast uit. Toen het bijna gedaan was riep ze paatje ik wil eruit.
Dus hebben we met het tweede jetonneke een ander kindje blij gemaakt.
Dan heeft ze nog in de vliegertjes gezeten en natuuurlijk moest dat een roze helicopter zijn
Dit vond ze al veeeeel plezanter dan de rups.
Dan zijn we nog op het molentje gaan zitten in raraa???
inderdaad het was de 'roze' pompoenkoets van assepoester.
In het autootje:
Helaas was hier het roze al bezet, ze heeft dan toch ene gekozen die wat paars in had.

Dan zijn we nog als laatste gaan vissen en daar heeft ze een telefoon gekozen. Toen mama er thuis batterijen had ingestoken hadden we toch al spijt da ze erin staken. Amai wat een lawaai dat dat ding maakte. Niet normaal. Dat was voor de ganse nacht niet van te slapen. Toen ik de aan en uit knop niet meer dus hebben we er maar een batterij uitgehaald.
Voor we naar de auto gingen zijn we toch nog snel met ons drietjes 1 bicky burger gaan eten. Maar ze was toch zo moe toen we in de auto kwamen. Maar toch wel heel content dat ze met paatje en Gerry naar de kermis mocht gaan.
Wat ze ook nog zei was: seg paatje gerry is uw bobby hé, ik ben uw ozzebolleke. Het is toch een kadeeke.

Geen opmerkingen: